19 november 2009

Hej hej!

Vilket ruskväder vi har!
Det är vid sådanahär dagar som man längtar till sommaren :),eller iallfall till lite snö så det kan bli lite ljusare.
I söndags hade vi ett gäng tjejer pysseldag.
Även om man inte producerar så mycket som man skulle vilja så är det sååååå otroligt trevligt att få träffa dessa underbara tjejer.
Så tack för en trevlig dag, ser fram emot nästa gång:)


Detta kort blev så enkelt som det bara kan bli.

Tjejen är från Magnolia och textstämpeln är från Kortmakaren.


Detta kort blev inte alls som jag hade tänkt mig men vem har sagt att ett julkort
skall vara rött?
Magnoliatjejen är mitt senaste inköp från Stämpelgården.
Stjärncharmsen är från Pagoni.
I lördags blev det en trevlig tripp till Ullared där jag hittade denna runda kantstans.
Tänk vad roliga saker man kan hitta där:)
God jul stämpeln är från Kortmakaren.

I helgen är det planerat för två kalas och i nästa vecka fyller min kära stora syster år så det är bara att mysa sig ner i pysslet.
Ha det gott och tack för titten:)
Kram
Pernilla

2 kommentarer:

  1. Hej P, visst hade vi roligt!! Önskar att jag fått gjort mer bara, det är nog för mycket munväder för min del.. he he
    Gör det samma när man har så roligt!!
    Du fick ju gjort lite kort i alla fall, de är helt underbara!
    Kram Annacarin

    SvaraRadera
  2. Hallå! Jättefina kort! Och inte måste julkort vara röda, det är nästan lite roligare med annorlunda julfärger tycker jag. Kantstansen är ju underbar, har aldrig varit till Ullared och inte visste jag att de hade så fina grejer där! En anledning att ta en tripp kanske... ;-) Härligt med pysselträffar, det kan man inte få för mycket av! Ha det bäst! Kramiz

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥