16 december 2009

Äntligen lite snö!

Har längtat så efter denna snö som kom igår. Tror att ALLA blev glada.
Att lite snö kan göra så mycket. Har knappt fått in barnen:)

I lördags var min mamma, syster och jag och tittade på Sanna, Shirley, Sonja och Måns.
Vilket gäng !!! Helt otroliga.
Sjöng massor med fina julsånger och bjöd även på en hel del spex.

Har hållt på med mina julkort ett bra tag nu och jag har faktiskt några till att göra. Sedan ska det vara klart.

Motivstämpeln är Magnolias och textstämpeln är Inkidos.
Annars har jag bara två dagar kvar och sedan är det julledighet för min del. Det ska bli så otroligt skönt.
Ha det gott!
Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Tack för titten hos mig och kul att du vill vara med och fira.
    Vilka vackra kort du gör
    kram Nilla

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥