2 april 2010

GLAD PÅSK !!!
Vilken underbar årstid man har framför sig nu :)
Vi har verkligen haft en helt underbar vinter igentligen men det blev lite för mycket av den varan känns det som.
Nu är det iallafall som det ska vara.
Tranorna och våran uggla har hittat hit och fåglarna kvittrar så underbart.
Nu har man några extra dagars ledigt från jobbet och det känns så gôtt.
Imorgon blir det påskfirande med goa vänner och värmlanssläkt.

Detta kort gjordes på beställning till en liten tjej.
Älskar verkligen denna lilla nallebjörn från Magnolia.




Innuti kortet fick Magnolias tårta vara med.


I söndags var jag och pysslade med skarascrap.
Fick faktiskt gjort 3 julkort. Inte dåligt det va på 8 timmar;)
Men nu har jag bestämt mig att jag ska börja scrappa mina kort.
Fick blodad tand när jag såg alla dessa fina LO´sar som gjordes.
Älskar denna stämpel från WOJ.
Letade som en galning efter dessa underbara motiv i sveriges webbutiker utan resultat.
Till slut hittade jag den i norge.
Skam den som ger sig:)
God jul texten är från Slöjd-detaljer.
Ha det bäst och GLAD PÅSK !!!
Kram
Pernilla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tusen tack för din kommentar ♥