29 mars 2011

Lili of the valley

Halloj !!


Det är allt en aningen seg tisdag efter att ha ställt om klockan till sommartid. Har jätte svårt att ställa om mig så det kan ta några veckor innan man kommer in i den nya tiden.


Det tråkiga var ju att när man väl ställer om till sommartid så börjar det snöa i massor.

Det rimmar ju inte så bra........

*

Här kommer det ett kram kort med den underbart söta stämpeln från Lili of the valley.

Det mönstrade pappret har legat i mina gömmor ett tag så jag har faktiskt ingen aning

namnet på detta.

Bakom motivet har jag satt en spellbinder och dekorerat den med pärlor.

Motivet har jag givetvis färglagt med mina copic pennor.



Måste visa vad jag vann på tradera i helgen:)

Jag älskar dessa underbara snören. Vill ha fler färger !!!



Ha en fortsatt trevlig kväll !!!

*

Kram Pernilla

5 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan! Vad snyggt!
    Gillar det motivet massor. Vad roligt att du äntligen hittat de snörena som du letat efter... tur att snön försvunnit nu, vi var inte heller så glada när det började snöa...
    Ha det gott, Annacarin

    SvaraRadera
  2. supersött kort!!! har skrivit ut mina första digisar idag..så dom ska jag sätta mig med ikväll , måste ha lite mera copics känner jag..*hmmm*...men vad skönt att mitt brev kom fram , hoppas du hittar nått användbart

    SvaraRadera
  3. ÅÅh vilket snyggt kort ♥
    Lilly stämplarna är ju sååå söta och så snyggt det blir med copics!!
    *skainteprovaskainteprova*

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Vilket snyggt kort!
    Håller helt med dig, dessa snören är snygga. visste inte att de fanns i fler färger en rött och blått!
    Kram lene

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt kort du har gjort och det fanns mycket annat snyggt också att njuta av du är duktig:)
    Ha en toppen dag och hälsningar från Lilla Pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥