18 mars 2011


Snö...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Så var det redan slutet av veckan igen.
Blev faktiskt lite deppad när man tittade ut i morses.
Mera snöööööö..........
Jag vill ju ha VÅÅÅÅR !!!!

Visst har det blåst kallt denna vecka men att solen har tittat fram slår ju allt.
Såg i går att våren visar sig i rabatten:) Så härligt !!!

*

Kom hem från Säfsen förra helgen.
Brukar alltid åka på skidsemester med en annan familj och så blidde
det även detta år.
Har varit i Säfsen förut och trivs jättebra där.
Stugorna är fina å rymliga och backarna är bra både för mig och barnen:)
Tyvärr så slutade inte resan så bra:(


Hade sådan kli i fingrarna av att få pyssla i början på veckan för att jag hade lite godsaker som väntade på mig där hemma:)

*

Detta kort hade jag börjat på innan jag åkte.
Barnens kusin fyllde hela 5 år i början på mars.

Det är den supersöta stämpeln från Magnolia.
Ännu en gång har jag använt mina copic pennor ♥.
*

*

Vingarna har fått lite glitter på sig.

*

*

Så här slutade tyvärr vår resa:(
Det var min son som hade denna otur med att bryta benet.
Det blev en 12 mil lång resa till sjukhuset som kändes som det dubbla.
Det slutade med att vi blev inlagda och fick åka hem dagen efter.

*

*
Veckan i Säfsen hade vi även besök av pensionäsjävlar i backen. Helt underbara !!!
Så här såg det ut och jag hoppas verkligen att de kommer att visa klippet
på en viss person:)
Så den 27 mars får ni slå på kanal 5 och kolla läget.

*


*

Fick ju äran att vara test pilot på Dr.Oetgers nya stenugnsbakade pizza - Tradizionale.
Valde att prova Speciale och den var supergod.
Botten var verkligen frasig och god som den ska vara och det var god smak på
allt det andra smarriga som låg på.

*


*

Ha det gôtt !!!

*

Kram Pernilla





2 kommentarer:

  1. Hej P! Jo du, nu bär det av om en liten stund.. hi hi hi!!!
    Stackars Lucas det är väl konstigt att sådant ska hända när man absolut inte vill! Kortet är jätte fint, gillar det motivet med... så söt! Copic är bäst helt klart och det är jätte fint färglagt!
    Hur ska jag komma ihåg 27 mars skickar du ett mess så jag kommer ihåg??
    Kram på dig ses om en stund!
    Ac

    SvaraRadera
  2. hej min vän!
    Stackars pojk, inte alls kul att bryta benet och stackars mamma som säkert var både rädd och ledsen!
    Underbart kort har du gjort, den stämpel är jättesött!
    var rädd om Er!
    Kram lene

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥