30 maj 2011

I´m back

Hej !!!
Oj, det var ett tag sedan jag uppdaterade härinne men tiden har verkligen inte räckt till helt enkelt.
Maj månad brukar se ut så här och när min dotters serie spelning kommer igång bor man på fotbollsplanen:)
Klagar absolut inte om fotbollen. Tycker att det är underbart att hon äntligen har hittat sin sport.

På tal om fotboll så hade vi klassfotboll i helgen i och Julias klass kom 2:a. Mycket bra kämpat !!!
Ja, man säger ju till barnen att viktigast är ju inte att vinna utan att man ska ha det kul. Ändå står man vid sidan om och hejjar på som en galning;)

Det har faktiskt blivit lite pyssel ändå även om jag har haft full upp:)
Detta kort är ett beställningkort och självklart fick det bli Lili of the valley underbara kanin med paketet.

Den är ju bara för söt:)
Tänka sig så fick det bli lite lila denna gång:)
Mönstrade papper från Maja design och Echo park paper.
Motivet är färglagt med copic.
Måste berätta att jag har varit på jakt efter en blomsterfakir som jag kan sätta mina kort i när jag fotar dem. Jakten har pågått rätt länge........trodde aldrig att jag skulle få tag i en.......men..............så plötsligt hände det.............. att min mamma hade hittat en i en second hand butik:)


Nepp, nu ska jag fortsätta att pyssla lite:) Har rätt många kort att göra innan skol avslutningen och studenten.



Ha en fortsatt trevlig kväll !!!



Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tusen tack för din kommentar ♥