2 maj 2011

Måndag igen !!!

Hej !!!

Hoppas att ni har haft en tevlig valborg:)

I lördags var det fotbollscup som stod på schemat och det var otroligt roligt att se att min dotters lag vann cupen:)

Kan säga att jag hade en väldigt glad dotter med oss hem:)


Har faktiskt varit en aning lat när jag gjorde detta kort.........

Hittade underbara penny black klister motiv som jag nog köpte på kortmakarens mässan för x antal år sedan när jag rotade i mina saker.

Hux flux så blev det så här:)



Åter igen hade jag tänkt att vara lite testpilot igen på Karl Fazer olika chokladsmaker med bla. cashewnötter, marianne crisp, hel hasselnöt och orginalet mjölkchoklad.




http://smartsontestpilot.se/karl-fazer/bli-testpilot


Ha en fortsatt trevlig dag !!!

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Men du, det är jättesnyggt. Söt stämpel/motiv!
    Låter smaskigt, man kanske skulle testa!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Ooooh, vilket härligt kort!!! Älskar färgerna, så starka och glada på något sätt, helt underbara! :)
    Underbart motiv och superflott design! :)

    kram,
    Hanna

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥