11 september 2011

I´m back !!!

Halloj!

Nu var det verkligen ett tag sedan jag uppdaterade härinne. Fy på mig:)
Men jag har verkligen inte haft orken sedan jag började jobba heltid. Vilken skillnad det är att jobba 2 timmar mer på dagarna!
Det är nog bara en vanesak. Snart kommer man i dessa rutiner oxå:) Hoppas jag;)

Har inte hunnit med att pyssla så mycket som jag hade önskat men lite har jag allt kunnat sitta:)

Detta kort gjorde jag när en väns dotter fyllde tonåring. Motivet är en digistamp från Kenny K och kantstansen från Ek success. Motivet är målat med copic.


Ansöker som testpilot till dessa produkter via smartson.



Kram Pernilla



3 kommentarer:

  1. Men Hej på dig P!
    Snyggt kort måste jag säga :) Härliga färger!
    Stansen är riktigt snygg... varför har jag inte testat den? Har suttit i helgen och pysslat lite, Alice fyllde 6 år i söndags. Kortet blev riktigt bra faktiskt. Ska lägga ut den om någon dag... Saknar våra pysseldagar så vi får se till att boka in lite pyssel!!
    Kram tills vi ses igen!
    Annacarin

    SvaraRadera
  2. hej vännen!
    Så vackert kort, gillar det!!!
    Ha en skön dag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  3. Vilket snyggt kort du har gjort detta gillade jag mycket:) Sen så tycker jag väldigt mycket om motivet som du använt dig av:)

    Önskar dig en jättetrevlig dag och kramar från Lilla Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥