24 november 2010

En månad kvar......
Ja, jösses vad tiden rinner iväg. Alltså en månad kvar till julafton.
Har fått en hel del snö och jag hoppas verkligen att det kommer att ligga kvar i några dagar.
Hade varit sååå mysigt om det var snöigt till tomteparaden på söndag.
Kommer att gå med i år igen:)
Var och gratulerade Dennis i helgen.
Och som vanligt har man inga passande killstämplar.
Det fick bli ett kort utan stämpelmotiv helt enkelt.
Anmälde ju mig som testpilot till Arlas nya smaksatta vispgrädde och gissa vad jag fick för besked igår.........jag hade kommit med:))
Det ska faktiskt bli spännande att få vara med å testa vad man kan göra för smarrigt med dessa gräddsmaker.
Chokladen kommer nog passa bra till marängswiss eller kladdkaka. Och jordgubbssmaken kan jag tänka mig att ha till pannkakor eller kanske till någon bakelse av något slag.
Mums !!!
Återkommer med resultaten:)

Ha det gott!

Kram Pernilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tusen tack för din kommentar ♥