21 november 2010

Tjohoooo!!
Måste berätta att jag var med i en utlottning hos Pillans krypin för några
veckor sedan, en kräm mot torra hud partier.
Perfekt för mig då jag nästan alltid har problem på vintern med mina händer.
Så i början på förra veckan fick jag ett glädjande besked att jag hade vunnit:)
Blev såååå otroligt glad:))) Jag som aldrig brukar vinna.
Har hunnit testa den och kan säga att den är toppen.
Så tack Pernilla för vinsten:))!!

Nu är det även full rush med alla julkorten. Det är ju inte så långt kvar nu.
Har några kvar att göra och sedan kommer det att bli en hel del tändsticksaskar
som jag tänkte att barnen skulle få ge sina fröknar.
Den härliga tomtestämpeln är från Sarah Kay och textsämpeln från Arkivet.
Motivet är såklart målat med mina Copic pennor.
Ha det gôtt!!
Kram Pernilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tusen tack för din kommentar ♥