14 november 2010

Fars dag
Idag har vi firat fars dag nästan hela dagen och
snart är det dags att göra efterrätten som kommer att bli chokladfondant med
grädde:)
Det är första gången så jag hoppas verkligen att det kommer att gå vägen.
Har sett att de har gjort det flera gånger på Halv åtta hos mig och
varje gång har det sett så mumsigt ut.
Jag fick äran att göra ett kort till mannen och så här bidde det.
Den söta stämpeln vet jag faktiskt inte vart den kommer ifrån.
För en gång skull hittade jag ett kill papper på mässan i skövde. Är från Jillibean soup.
Motivet är färglagt med mina underbara copic pennor:)
Här kommer ett superhärligt blogg godis från Pysseldags
som firar sitt öppnande.
Blogg candyn avslutas den 1 dec kl 00.00.

Ha det gôtt !!!
Kram
Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tusen tack för din kommentar ♥