31 januari 2011

Sista dagen .......
Så är den sista dagen i januari här på första dagen i denna vecka.
Redan februari imorgon:) Det går åt rätt håll:)
Kan ni tro att jag väntar på våren? Jösses, jag väntar som en galning !!!
Vill att allt skall börja leva igen.....andas in våren i lungorna:)
Kände för att pyssla idag men hamnade framför datan:)
Kom på att jag har nog lite kort som jag inte har visat. Har varit lite dålig på det.
Detta kort gjordes till en go och härlig vän när hon fyllde år förra året.
Stämpeln är från Penny Black som jag faktiskt fick tag på Tradera.
Vet inte om man kan få tag i den någon annanstans men jag hade
varit på jakt efter den ett bra tag innan jag såg den på Tadera.
Tycker att den är otroligt mysig där musen ligger bland alla godsakerna:)
Textstämpeln är jag väldigt tveksam vart den kommer ifrån.
Och Åsa hon ääälskar rosa så rosa var ett måste att ha med:)
Har faktiskt bestämt mig för en sak idag.
Om jag kommer klara det är en annan sak men nu får det räcka.
Nepp, nu ska jag gå tillbaka till pysselbordet:)
Ha det gôtt !!!
Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Jag längtar också!!! Men visst är det skönt när det blivit så ljust på kvällarna...
    Väldigt snyggt kort, tur att den lille rackarn inte ätit upp alla muffins...SÖT...
    Ska bli kul på söndag, moahaaa!
    Ses då, ha det gött så länge.
    *Annacarin

    SvaraRadera
  2. Våren är bakom knuten!! Så känns det de dagar solen lyser i alla fall! :D
    Jättegulligt kort! Gillar Penny Blacks stämplar & den här var hur gullig som helst!
    Som sagt, hoppas den lille rackarn inte åt upp allt i kistan!!
    Kram//mia

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥