4 februari 2011

Äntligen fredag !!!




Visst är det helt underbart att vi har kommit fram till helgen igen!
På söndag är det dags för årets första pysselträff:)
Det ska bli så skönt att få komma hemifrån och verkligen sätta sig ner och njuta i några timmar.
Längtar !!!

Detta kort gjordes till min dotter när hon fyllde år i januari.
Använde den söta Gorjuss tjejen och målade motivet med mina underbara copic pennor.
Förresten så flyttade några mer nyanser hem till mig denna vecka:)
Inkidos stjärnstämpel användes för att
rama in motivet och använde även lite stämplar från Prima marketing - Build a frame.
Hjärtat har jag målat med Crackle paint.


Det var allt för mig för denna gång.


Ha en supertrevlig helg !!!
Kram Pernilla


1 kommentar:

  1. Hej Tjejjen, jätte fint!! Sköna färger, ska bli spännande att få se de nya pennorna när vi träffas!
    Häftiga papper i bakgrunden!
    Håller med om söndagens pyssel om du visste vad jag längtar....
    Kramiz, Annacarin

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥