14 februari 2011


Alla hjärtans dag


Hoppas att ni har en trevlig Alla ♥ dag !
Fick en goer chokladask av min man idag som snart nästan är slut;)
Har man varit åpen då eller har man fått en för lite ask?
Nä, skämt å sido, jag är jätteglad det som jag fick.
(Trodde faktiskt att han inte skulle komma ihåg)

Både barnen och min man fick oxå lite choklad och givetvis var sitt kort.




Tycker att den är så söt denna katt från Penny Black.
Tror faktiskt att jag har fastnat i snör träsket.
Har nog snören på var och vartannat kort:)


Även min son fick ett kort med Penny Black katten men med lite andra
design papper.


Maken fick ett kort med den härliga Magnolia grodan och deras 14 feb stämpel.

Design pappret är Inkidos.

Grodan är målad med mina Copic pennor.



Kram Pernilla





1 kommentar:

  1. Ok, jag vet svaret på din fråga.. - För liten ask så klart!!
    Dina kort är super fina, grodan passar bra till Peter... moha ha ha...
    Kramiz AC

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥