20 juni 2011

Utmaning hos Mias Mix

Halloj!

Vilken härlig helg det har varit:)
Började med studenten i fredags och på lördags morgonen for vi ner till Julias fotbollscup på Öckerö.
Bara man kommer ner till kusten och får andas in luften.....ja då mår man gôtt det kan jag lova!
Helt underbart!!!

Vi sov på ett jättemysigt Roos Veranda - Bed &Breakfast på Hönö. Helt underbart trevliga människor. Självklart fick vi hönökaka till frukost:) Mums!


Mias Mix har en juni utmaning som jag absolut vill vara med på:) Temat är bröllop och man skulle gå efter denna härliga skiss. Är lite sent ute men utmaningen håller på till midnatt.

Så här blev mitt bidrag.
Motivet är Magnolias härliga par och jag har färglagt med mina copic pennor. Kanten är stansad med en Martha Stewart stans.



Nä, nu blir det till att krypa till kojs.


Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Roligt att du hann med utmaningen!!
    Jättefint & romantiskt kort!
    Lycka till!!
    //mia

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥