3 juli 2011

Julkortsutmaning hos Altheas Mix

Hej!

Nu är det verkligen inte långt kvar till semestern:) Det är verkligen behövligt och det ska bli så underbart!:)

Tro det eller ej men jag har gjort årets första julkort.
Hade inte haft tankarna på att börja redan men jag blev lite sugen när Altheas Mix har en julkortsutmaning som börjar veckan från midsommar.
Ett kort i veckan så har man 25 kort klara till jul. Hur härligt låter inte det? Dessutom lottas vinster ut:)
Detta blev mitt bidrag för denna vecka.

Har använt mig av Lili of the valleys söta motiv och god jul har jag skrivit med min Dymo apparat.
Motivet är färglagt med copic.

Fick en beställning på ett bröllopskort när jag precis var klar med mitt förra. För att det skulle stämma fick jag ändra på några saker och så här blev resultatet. Hoppas att beställaren blev nöjd.
Namnen och datum stämplade jag med magnetstämplar.


Hjärtat målade jag med crackle färg och sedan fick en tvinnad tråd vara med.


Ha det gôtt !!!

Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Hej Pernilla!
    Så härligt julkort, inte så lätt att hitta det man behöver , allt är ju undanlagt!
    Så vackert bröllopskort du har gjort, jättegulligt med hjärtat och nyckeln!
    Ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera

♥ Tusen tack för din kommentar ♥